Rengøring, kantinedrift og serviceydelser
all inclusive

Ved du hvordan Glad EUROPA
gør en forskel?

Rengøring, arealpleje og meget andet

Vi leverer kvalitets rengøring og udvendigt renhold sammen med en større pallette af serviceydelser, skræddersyet til jeres behov.

Kvalitet og kvalitetsopfølgning

Vores rengøringsansvarlige ledere og medarbejdere på lokationerne foretager daglige kvalitetstjek for at sikre, at vi opfylder de aftalte standarder og kvalitetsprofiler. Eventuelle mangler udbedres med det samme. For arbejde udenfor normal kontortid udføres ligeledes faste kvalitetskontroller. Minimum hvert kvartal leverer vi en skriftlig kvalitetsrapport og vi foretrækker at afholde faste statusmøder på ledelsesplan hvert kvartal.

Optimering af kvalitet og pris

Vi har løbende fokus på at sikre optimal udnyttelse af ressourcer, der muliggør stor fleksibilitet både med hensyn til faste opgaver og ad hoc-opgaver.
I et åbent partnerskab med vores kunder, drøfter vi løbende mulige forbedringspotentialer og forslag til eventuel omlægning af eksisterende ydelser, hvis vi vurderer, at det vil give merværdi for kunden. Vi udfordrer løbende vores leverandører af svanemærkede bæredygtige pleje- og rengøringsartikler, papirvarer mm. på deres leverancer, så vi sikrer de bedst mulige priser for kunden.

Social ansvarlighed

Vi tror på, at mennesker med forskellige forudsætninger er et aktiv, der kan gøre det samfund, vi bor i, rigere, gladere og mere inspirerende. Gennem vores leverancer, giver vi andre virksomheder mulighed for at bidrage til et mere inkluderende  samfund og mere bæredygtige løsninger.

Derfor er vores kunder ikke ”kun” en forretning. Det er de også. Men lige så vigtigt er det, at vores kunder udgør forudsætningen for, at vi kan leve op til vores mission om at skabe beskæftigelses- og uddannelsesmuligheder for mennesker med handicap. Netop vores sociale profil giver grundlag for et stærkt værdifællesskab for begge parter med mulighed for at nå ambitiøse, strategiske resultater.

Mange bliver nysgerrige på, hvordan vi i praksis sammensætter en kvalitetsløsning, der sikrer rengøring og renhold med bæredygtighed og social inklusion, så det reelt gør en forskel.

Convenience produkter

Glad Europa går ind for, at I skal have mest mulig glæde af jeres  kantineløsning. Vi synes, det er oplagt at gøre hverdagen nemmere også efter endt arbejdstid.

Altså, mon ikke folk plejer at smutte hjem ved fyraften…?

Vi vil gerne gøre turen hjem kortere og sørge for, at alt til aftensmaden er på plads, når medarbejderne holder fyraften.

Færdigretter

Lækre og hjemmelavede – lige til at varme derhjemme. Vi tænker på simreretter i måltidsglas, fyldige supper, salater og Buddha bowls.

Måltids-kits

Måltidsposer med opskrift og alle ingredienser. Det giver dig madlavningsoplevelsen uden besværet med at købe ind og er mere fleksibelt end almindelige abonnementskasser.

Hjemmerørte saucer, dressing og dip

Vælg fra kokkens udvalg af saucer og marinader til at løfte din egen aftensmad op i en anden kaliber. Supplér og imponér med perfekt pesto, hummus, tzatziki og dråber af eksotisk chili.

Friske brød og hjemmebag

Hent nybagt morgenbrød i huset, når det er din tur til at stå i kø hos bageren. Få en portion af kokkens surdej til weekendens hjemmebag, og skyd genvej til julen med færdig småkagedej.

Kaffe og Te

Vi har altid de bedste specialkaffer fra vores kafferisteri og velvalgt te til at skærpe sanserne med mere udsøgte smagsnuancer, og vi giver gerne et godt råd om valg af bryggemetoder.

Årstidens højdepunkt

Vi sørger for de brunede kartofler, laver bollerne til Fastelavn og fylder picnic-kurven med tapas og kølig hvidvin, når solen skinner. Lige til at hente hos kokken og nyde efter fyraften.

Mødeforplejning

Møder har ubemærket en dobbeltfunktion midt mellem arbejde og værtskab. Derfor har Glad Europa perfektioneret, hvordan vi gør mødeforplejning til godt værtskab i alle arbejdssituationer.

Man går vel ikke galt i byen med en kande kaffe…?

Vi afstemmer sortimentet til jeres forskellige typer møder og med omtanke for jeres vision.
Vi serverer smagfuld te og kvalitetskaffe fra eget kafferisteri. Vores målsætning er at skabe den bedste ramme for jeres mødeindhold og dermed minimere jeres medarbejderes behov for cafébesøg i byen og levering af take-away.

Vi servicerer møder med kort varsel, og dukker der et uforudset aftenmøde op, så løser vi også det.

Vi er spændte på at høre jeres ønsker og fremsender meget gerne forslag til mødeforplejning.

House manager & Receptionist

Bindeleddet mellem jer og os kalder vi en house manager. Det er den person, der altid står klar til at hjælpe jer, tager godt imod jeres gæster og sørger for, at alle detaljer fungerer.

Men gør den House manager i virkeligheden nogen forskel…?

Glad Europas house managers mestrer i virkeligheden både rollen som butler, spåkone og receptionist. De er mennesker med passion for overblikket og et servicegen ud over det sædvanlige. House manageren holder styr på, hvornår der skal bestilles canapeer til et jubilæum, arrangeres fadøl til fredagsbaren og sørger også for at sætte uforudset mødeforplejning klar i flere lokaler samtidig.

Vi gør os stor umage med at finde de rette profiler, for house manageren skal være kompetent og passe til netop jeres hus.

Det skaber tryghed – og tryghed giver arbejdsglæde.

Piccolineordning, kaffeløsning eller in-house café

Vi kan godt kalde dem hverdagens helte, for der er ingen tvivl om, at de hver især bidrager til den gode stemning i huset.

Som når det altid er den samme, der tømmer opvaskeren i tekøkkenet …?

Vi sørger for, at der altid er grund til godt humør, når det gælder hverdagens rutiner.

Piccolineordning

Med vores piccolineordning er jeres fælles kaffeautomat altid gjort ren, ligesom jeres tekøkken og spiseområder er ryddelige, og varebestillingen sat i system. Vi kan også sørge for, at mødeforplejningsrummene er fyldt op og at blomsterne får vand. Bedst af alt er, at glassene er stablet med et smil og at opvaskemaskinen både er afkalket og tømt.

Kaffeløsning

Med vores kaffeløsninger stiller vi kaffemaskiner, kopper, kvalitetskaffe og te fra eget kafferisteri til rådighed. Eller I kan vælge vores specialkaffe fra eget kafferisteri til jeres eksisterende kaffemaskiner. Begge dele kan smages, duftes og ses i bæredygtige råvarevalg.

In-house café

Med vores in-house cafédrift får jeres medarbejdere et åndehul i hverdagen uden at blive sendt ud i byen efter kvalitetskaffe. Med 30 års erfaring fra Café Europa byder vi på kaffe, uddannede baristaer, hjemmebag og klassiske caféretter til alle småpauser og uformelle møder.

Kommunikation og Logistik

Vi tror på, at god kommunikation og dialog fremmer et godt og langvarigt samarbejde. I Glad Europas app samler vi for eksempel alt det praktiske omkring daglig kommunikation og logistik. Så er det nemt, digitalt og overskueligt for jer at følge fx registreringer, faktureringer, madspild, afstemninger og tilfredshedsundersøgelser.

Udemærket, men det lyder lidt besværligt…?

Appen giver mulighed for nem kommunikation mellem jeres medarbejdere og kantinens personale. Det er her, I finder ugens menu, kan bestille mødeforplejning og bestille convenienceprodukter.

I kan også følge med i bestillinger og faktureringer. Vælger I brugerbetaling i kantinen, kan appen benyttes til betaling. I indsatsen mod madspild kan appen bruges både til forhåndstilmelding af frokostgæster og til at sende notifikation til jeres medarbejdere om overskudsmad fra kantinen.

Vi får god respons på appen.

Udover dialogen igennem appen, afholder vi kvartalsvise statusmøder mellem Glad Europas kontraktansvarlige for den pågældende opgave og vores kontaktpersoner i huset. Her rapporterer vi på forskellige tiltag i huset,  gennemgår brugertilfredshedsundersøgelser samt involverer jer i nøgletal for økonomi og bæredygtighed. Vi har altid en overordnet ansvarlig kontaktperson på hver kontrakt, så der aldrig er tvivl om, hvem I skal gå til.

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Vi bestræber os på at besvare din henvendelse inden for to hverdage.